Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 15:16:02 +0200

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/08943 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Hara küla, 11283 Loksa-Hara tee // 
Külaotsa-Lohja järve tee T1 // Oja-Seljaku // Otsa // Tümamäe (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Hara küla, Kuusalu vald, 
Harjumaa) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sidevõrgu kasutuselevõtmine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27253260>  (menetlus nr: 
383331), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister